Fyverkerier



De hundratals fyverkerierna som flammade upp på himlen igår vid årsskiftet, ville tråkigt nog inte fastna på bild. Jag försökte få några fina kort men de liknar snarare elstötar en fina ting på himlen! Iår har jag för ovanlighetens skull fixat mig några nyårslöften, jag ska ha godsilöfte, börja träna mer, försöka höja mina betyg ännu mer och sluta med att knäcka saker på mig själv (som tår, nacke, fingrar). Det sista är nog mitt största nyårslöfte, dels för att det är en dålig vana och dels för att det låter otroligt äckligt. Ha en fortsatt trevlig kväll nu!

Kommentarer
Postat av: Elise

Ditt sista ska jag också försöka med. Men jäklar vilka balla bilder, RIKTIGT bra!

2009-01-03 @ 18:55:36
Postat av: Ellinor

Tack för kommentaren!

Vilka vackra fyrverkeribilder!

2009-01-06 @ 00:41:57
URL: http://ellisbellis.blogg.se/
Postat av: tove

det blev coolt tycker jag!

2009-01-06 @ 22:37:14
URL: http://tovelitove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0