TIO STYCKEN


Hej stockholm! och hej bloggen och läsarna. Hej hej hej! Kom hem sent igår från Eksjö, min kusin konfirmerade sig. Super trevligt att träffa hela stora tjocka släkten! Alla samlade på en och samma gång. Idag har jag själv vart på konfirmationsmöte och fram mot eftermiddan gick jag över till louise som hade konfaskiva. En rikitg konfirmations helg med mycket sammanträffanden. Vänner som känner vänners vänner, sånt är så roligt! Tänk vad världen är liten endå. Ikväll har jag grillat med runa och louise, och några av deras vänner. Jättemysigt rent ut sagt! Jag tog även mitt första dopp i vattnet, 12 grader varmt. En riktig lycka var det, nu känns det äntligen som sommar. Vilka sena tider och uppdateringar det har blivit på senaste tiden, men det är ju nu på kvällen som man har tid för bloggen. Sommaren är allt för underbar. Dags för sängen, men fösrt en titt på facebook. Pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Madeleine

vad mysiga bilder

2009-05-23 @ 13:34:22
URL: http://maddemodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0