City



Finaste Linn och jag.

Tog en fika på stan med Matilda idag, slutade klockan 1! Härlig härligt. Känndes faktiskt som att det var vår här i Stockholm idag. Solen sken, det luktade vår och jag kände lycka och blev sprudlande glad när insåg att det faktiskt snart är VÅR! okej 3 månader kvar tills dess men men, vi får hoppas att dom här månadernna går snabbt nu. Älskar våren, mest i slutet av årstiden för då känner man verkligen att sommaren är påväg. Åh! Jag vill verkligen ha värme till Sverige nu, skulle behöva en utomlands resa för att lätta på trycket. Ge mig vår nu tack!

Kommentarer
Postat av: V

ja lite vår skulle sitta fint! ;)

2009-01-14 @ 18:43:41
URL: http://vickanss.blogg.se/
Postat av: embla

fina stentvättade!



kan jag få sno en minut av dig? :)

En fråga ställd på min blogg, som också ställt till dig.

Om känslorna är slut för dig men inte för flickvännen/pojkvännen, hur gör du då?

och hur tycker du är bästa sättet att berätta för han/henne? För det kan trotts allt vara en svag punkt för er båda, och att du tvekar men ändå Måste.. Är sms och telefon fegt att berätta det på, eller är det okej om man bor långt ifrån? Eller är öga mot öga vara självklart? Berätta din åsikt, jag vill gärna veta.

2009-01-14 @ 18:50:56
URL: http://emblalouise.devote.se
Postat av: Agnes

Vickanss: Ja verkligen! Puss på dig

2009-01-16 @ 20:48:29
URL: http://agnesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0