1 JUNI


tiden rinner iväg. idag är det första juni, det är vamt i luften och det har vart gassande sol. sommarn kom så snabbt, var det inte jul nyss? har har haft ett par riktigt underbara dagar i solen, har skrattat för för det mesta. jag har suttit på tunnelbanan skrattat åt  mig själv för att jag sitter där i min ensamhem och skrattar, hur normalt kan det var en på en skala 1-10? en 10a kanske, nja. just för att jag kände mig så lycklig, så glad. att skratta är helt otroligt, jag gör nog det rätt ofta.
Ikväll har jag suttit i humlegården och skrattat (igen) åt alla dåliga skämt, åt elises skumma garv och petronellas galna pocahontas hopp innan hon gör sig redo för en hjulning på gräsmattan. en riktig sommarkväll, sommarlov på fredag.. nej juste glömde att lärarna bara måste ha fika på varenda lektion hela den här veckan för att dom inte har något att sätta oss elever i sysselsättning med. Så jag har skolavslutning självklart nästa fredag, typiskt. Det här blev långt, puss och godnatt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0