Sportlov! lovely


En söt bild på Matilda från iförrgår, tog med henne till mitt och Nellas favoritcafé Fresco. Myspys.

Nu har jag sportlov! Det är riktigt underbart. Skulle egentligen åkt till vårt landställe i Dalarna idag, men det blev ändrade planer. Nu ska vi åka dit under de dagarna jag hade bokat in mig på att träffa kompisar istället, typisk..
Har varit i stan idag, köpt ett par jätte fina skor från uraban outfitters och en ny foundation från make up store. På kvällen har jag vart på bio med Runa, vi såg en orekomenaderad film som jag inte kommer ihåg namnet på. Den sög haha. Efter filmen när vi är påväg hem kommer självklart några killar fram till Runa och vill hälsa. Lyckost den snyggingen. Fast killarna var skit fula, tyvärr och Runa dissade dom totalt. Nu ska jag se på massa film med min gamla barndomsbästis Runis. Chiao!


Kommentarer
Postat av: Cristin

Vilken fin blogg :)

ska vi prenumerera på varandra på bloglovin?

om du vill det kan du lämna en kommentar i min blogg, och direkt när jag ser det lägger jag till dig :)

ha det super!

2009-02-21 @ 08:34:29
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: Erika

söt bild!

2009-02-22 @ 19:18:24
Postat av: Agnes

Erika: Yes visst är hon söt :]

2009-02-24 @ 17:43:50
URL: http://agnesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0