Gott nytt år!

Hej och välkommna till min nya blogg var det ja! Jag har bloggat en del förut, på en annan blogg här på blogg.se. De två åren som jag la ner mycket tid på min blogg var naturligtvis väldigt roliga och jag brukar kika tillbaks på mina gamla inlägg. Men i augusti tröttnade jag på att blogga och slutade helt under hela första terminen i åttan. Så nu tyckte jag att det skulle kännas skönt med en ny start, en ny blogg med nya inlägg och ett nytt år framför allt! Härligt härligt. Det är bäst att jag sätter igång med bloggandet nu då, hoppas ni gillar det. Puss

Kommentarer
Postat av: Elise

Jag ser fram emot att få läsa Agnes äventyr i det spännande 2009. Vad kan ske måtro? :D

2009-01-03 @ 18:52:34
Postat av: Agnes

Haha! Elise här kommer det ske mycket :] puss

2009-01-06 @ 11:10:04
URL: http://agnesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0