Våren ljuva våren den står utan för mitt hus


Jag älskar er, ni är så himla fina både utan och innanpå.

Glädjehopp i strålande solsken. Jag var glad som ni ser!

Vita tygskor och blommiga klädesplagg, två tecken på vår!

Rubriken: är början på en refräng ur en jätte fin låt som finaste Linn har gjort alldeles själv.  Igår var det världens vårväder! Strålande sol och 7+ utomhus. Hur mysigt som helst hade jag det i stan med två fina vänner. Jag hade blommig klänning, solglasögon (men dom användes för det mesta utav Elise), tygskor, ett stort leende på läpparna och en glass i handen. Det kallar jag vår. Vår på högsta nivå! Lycklig och glad var jag men en dag senare alltså idag är  vinter tillbaks med storstorm. Utanför mitt hus är inte den ljuva våren längre kvar utan istället ligger ett tjockt lager utav isande snö på altanen. Jag känner mig inte frestad att gå ut i minus en grad imorgon, brrrrr vad kallt. Nu är det läggdags! Pussellipuss

Kommentarer
Postat av: Linn

Hahaha, AGNES! >:) Tokig rubrik...



Fina bilder. Ni är så söta 0:)

Saknar dig <3

2009-03-23 @ 08:39:31
Postat av: Elise

Aah, härliga bilder! Jag som var så himla glad över att solen äntligen lös, och det fina vädret fick mig må så himla bra. Nu har snön slagit ned IGEN. Jaja... Våren får faktiskt ta och skärpa sig nu, på allvar! Saknar dig Linn :) Puss på A!

2009-03-23 @ 09:28:29
Postat av: Agnes

Linn: Hahaha, LINN! är det fel text? kom inte riktigt ihåg hur den går :] Du är söt! Saknar dig<3



Elise: Ja ellerhur! Men våren kommer tillbaks på lördag :) det blir bra. Puss

2009-03-23 @ 09:39:01
URL: http://agnesj.blogg.se/
Postat av: jnnfr

Tack!!!!!

jag kan iprincip ingenting om min kamera... men jag fotar nästan alltid i ett av de manuella lägena (inte min kamera, men där ser du hjulet. jag fotar i S läget), läge S för att det blir mest som jag vill då. sen kollade jag lite på egenskaper på fotot, då hade jag tydligen bländartal f/4, iso 400, exponeringstid 1/40, brännvidd 14mm, ljusmätningsläge mönster.



och sedan har jag bara gjort dem lite skarpare i ps :)

2009-03-23 @ 19:09:58
URL: http://puss.blogg.se/
Postat av: irma

stockholm är så fint. Skulle gärna vilja bo där :)

2009-03-24 @ 16:16:54
URL: http://lagrenouille.blogg.se/
Postat av: Flora

sv: bild! :) eller konst och design som den heter numera.

2009-03-24 @ 21:13:51
URL: http://floras.blogg.se/
Postat av: my elfstrand

du vad härliga bilder, man blir glad av dom!<3

2009-03-24 @ 22:09:59
URL: http://elfstrands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0