SUNNY DAY


Halloj! Jag har nya solgalasögon, rätt balla va?
Elise och jag har varit på Djurgårn och gjort som kossorna, ätit gräs som smakade ungefär som gräslök. Rätt gott men tröttsamt efter två och en halv timmes väntan på att nr 055 ska stå först på Grönalunds kölapps lista. Vi väntade, åt pommfritt, jag åt en klubba, åt godis, väntade lite till, ringde några samtal, njöt av solen, gick till hamnen, gick balansgång, satte oss i gräset, vi var hungriga och åt mat, fick panik för att nr 055 redan varit. Tillslut fick vi våra gratis inträden och våra gratis åkband till den 26e april iallafall. Tack mcdonalds klubben! Nu ska jag borsta tänderna, good night people

Kommentarer
Postat av: Carita

svar; aw hjärtat, tack så jättemycket! :] <3

och herregud vilka underbara solglasögon ^^, varifrån kommer de? Puss :*

2009-04-15 @ 23:09:33
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0