Fredag den 13:e


Några chicago girls, alltså Elise Gaby och jag

Vi brudar, härlig känsla att dansa i det där röda ljuset

Hela chicago gänget!

Hej! Ledsen för en riktigt gles uppdatering på sista tiden, men det är så mycket som händer nu och som har gjort att jag inte kunnat uppdatera. Kan berätta. Igår hade vi Showcase och jag gjorde en del av musikalen Chicago, otroligt kul! Kommer aldrig glömma den kvällen, det var ungefär ett av det bästa sakerna jag gjort på min skola under den tiden jag gått där (åk 5 - åk 8). Åh! Och sen har mycket plugg stått i vägen och jag känner att jag måste satsa på skolan samtidigt som jag bloggar. Jag får helt enkelt prioritera skolan före bloggen, men kommer absolut försöka uppdatera minst ett inlägg om dagen. I kväll var det konfirmationsmöte och det var urmysigt, lärde känna många nya människor och fick en större längtan till Italien med konfagruppen i sommar. Hoppas ni haft en skitgrym kväll, det har jag verkligen haft! Här kommer några bilder från Chicago igårkväll. Inte i bästa kvalité men sånt händer när man inte får fotografera med blixt under uppträdanden. Fler bilder kommer ploppa upp lite titt som tätt här på bloggen.
Chiao chicago

Kommentarer
Postat av: Andreas

Cool blogg, Agnes! :)

2009-02-14 @ 00:14:38
URL: http://bagisbloggen.blogg.se/
Postat av: Sarah

Snygga bilder!

2009-02-15 @ 13:46:41
Postat av: Runa

coolingar :)

2009-02-15 @ 19:16:12
URL: http://runasofie.blogg.se/
Postat av: kajsa

Kul med Chicago! Sjukt bra musikal½!

2009-02-17 @ 12:54:56
URL: http://aenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0