october or june?


1. För någon dag sen, då det var sommar och inte kändes som oktober! Men för tillfället är faktiskt vädret väldigt skönt. 2. Jag cyklade rätt ofta förra sommaren, så snart det blir sommarkänsla igen kommer jag hoppa upp på cykeln och ta mig dit jag vill. Underbart. 3. Hammarbybacken är fylld av gula blommor (smörblommor?) som man får fläckar på kläderna av. 4. Sena ljumma och framförallt ljusa sommarkvällar, finns det något bättre? 5. Kolonilott = gamla människor som säger en och samma sak hundra gånger om, tur att man är ung än så länge.

Skolavslutning och SOMMARLOOOOOV imorgon! Känns som en otrolig lättnad samtidigt som jag kommer sakna alla människor från klassen som man inte träffar annars, vi kommer liksom inte ses på typ 2 månader? Hur sjukt känns inte det. Tänk när jag går ut nian, jag kommer helt dö av sorg! Bäst man drar på vattenfastmascara eller skippar den helt. Måste kila.. goodbye

Kommentarer
Postat av: fanny

man undrar ju vars solen tog vägen..

2009-06-14 @ 16:42:28
URL: http://papperssax.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0