2 mars


Jag kom hem igår, biglove till skidor vill jag säga. Endast en dags skidåkning blev det men det får räcka för den gången, för på Torsdag blir det Romme med skolan! Suveränt. Om man bortser från att jag vill ha snö för att kunna åka skidor, så vill jag igentligen inte se snö alls. Jag hatar snö. Visst det kan vara mysigt ibörjan när den kommer efter en lång höst, men hallå? Inte nu. När jag mår som bäst är det i solsken och värme. Och så ska det snöa idag också? Nej usch, ta mig till en varmare plats är ni snälla. Får vänta i fyra och en halv vecka till, inte föresnt då sitter jag på planet till Egypten. Petronella är hemma igen! Tog en fika med henne och Elise igår efter en lång bilfärd hem. Hon har vart i Österike i en hel vecka utan mig, snacka om att jag är avis! Har saknat henne. Planerna för kvällen är inte roliga, det som är på g blir att plugga Spanska hela kvällen ut. Inte någe vidare alls. Ni får ha det bra! Kisses

Kommentarer
Postat av: Felicia

vilken härlig bild!

2009-03-04 @ 17:17:36
URL: http://felischa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0