Den senaste månaden har jag..


..inhandlat de här solglasögonen. Jag faller så lätt för just solglasögon nu för tiden. Svarta pilot, ett par runda och ett par som liknar wayfarers. Punkshop, H&M och sunset.

..skrattat för det mesta. Känt mig ovanligt riktigt riktigt glad och lycklig.

..längtat efter bruna ben, Sabina är lyckligt lottad.

Ska allt ta mig en tupplur nu och rensa hjärnan efter all kemi, teknik och matte som har gjorts under kvällen. Hade ju inte varit fel att få tillbringa kvällen på ett bättre sätt nämligen att få gå på Beyoncés konsert. Men men sånt är livet, det kommer kanske fler chanser, Natti natti!

Kommentarer
Postat av: sara

vilken härlig månad :D

2009-05-15 @ 23:48:35
URL: http://miracle.devote.se
Postat av: Anonym

beyoncés konsert var underbar! kram thaina ;)

2009-05-27 @ 21:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0