I HAVE A DREAM


foto: bild ett av mig, bild två elise
Nya drömmar! Ja inte sånt man drömmer om natten, verkliga drömmar som kan slå in påriktigt. Jag har en ny dröm, eller snarare en dröm som jag haft sen jag var liten. Jag vill sjunga, jag vill ha det som yrke. Då är det inte för att jag tycker att jag sjunger bra, det säger jag inte. Och jag vill inte bli popstar! haha nejnej. Men förstår ni hur otroligt kul det skulle vara att åka runt med en gitarr lite var stans i Sverige, sjunga och spela för människor. Kanske tillsammans med en vän också, vi skulle kunna ha kanon kul ihop. Skratta, sjunga, spela lite grann. Ä shit vad nice det skulle vara. Det här ska definitivt bli gjort! Senare i livet då.. vi får väll se!

Kommentarer
Postat av: melissa

SV: tack du :)

2009-05-05 @ 16:13:04
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0