Svartvitt/Vittsvart


Sara är en riktigt cooling minsann!

Jag är i behov av nya kläder och nytt smink... men jag är utan pengar. Jag vill ha ett nytt solpuder som inte glittrar, jag tycker det ser hemskt ut med massa glitter i ansiktet. Vad är meningen med det liksom? Själv har jag endast solpuder med glitter i, jag skämms när solen lyser på mig hela ansiktet förvandlas till en glitterbomb. Det ska se snyggt och naturligt ut, jag har hittat det perfekta solpudret på make up store. Sun touched heter det, det är inte för mörkt, inte för ljust och glittrar absolut ingenting. Perfekta verkligen! Och sen har jag Agnes som tyckt att läppstift är sjukt fult innan faktiskt hittat ett som ser väldigt bra ut på mina läppar, nämligen ett aprikosfärgat. Riktigt fint till sommaren när man är brun, älskar aprikosfärgat/hallonrosa när det även gäller kläder till sommaren. Men ni vet det där ljusljusrosa läpstiftet som alla fjortisar går runt i, det är riktigt fult. Skulle aldrig i mitt liv kunna gå runt i ett sånt fult, om man ska satsa på ett läppstift tycker jag inte att det ska vara ljusare än vad ens normala läppfärg är. Ska sköta skolan ännu bättre och städa hela huset nu, så kanske jag får dessa två färger för ansiktet av mami? Jippie! Dags att sätta igång då. Puss på er

Kommentarer
Postat av: irma

ja, det låter som fina saker. Hoppas du får dem!

2009-05-29 @ 19:53:07
URL: http://lagrenouille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0